7 Ağu 2012

Site istatistikleri

Sitenin istatistiklerine baktim, ilginc seyler var:

"Son ay", sadece son ay icindeki istatistik. "Toplam", baslangictan bugune kadar olani (daha dogrusu dune kadar).

Son ay icinde Amerika'dan bayagi okuyucu gelmis. Gecen aylarda Gmail hesabimi kiran IPlerin Amerika'dan oldugunu dusununce cok korkutucu geliyor bana :) Olum arada biraz siyaset karistiriyorum diye ugrasmayin lan, cok masum bir blog burasi :)

Tarayicilar konusunda uzuldum. Chrome'un artacagi barizdi ama Firefox kullanimi cok dusmus. Bir ara IE azalirken FF hafiften artiyordu, ama demek ki son donemlerde FF kullanicilarinin bir kismi Chrome'a gecmis. Bir suredir Opera kullaniyorum, Chrome'u tamamen biraktim artik. FF ve IE'yi mecbur kalirsam kullaniyorum.

Isletim sistemlerinde IOS'un yukselisi var. MacOS biraz dusuk bu ay, ama en buyuk bomba NT 6.1 :) Aslinda iki farkli NT sistemi vardi ben bunun altinda topladim. Bazi arkadaslar sunucudan falan mi baglaniyor acaba :) NT 3.0 ciktiginda "kendisinden baska programin calismasina izin vermeyen sistem" diye dalga geciyorlardi, o aklima geldi.

1 yorum:

  1. Dünün istatistiklerinde IE, Chrome ve FF %27'ydi, yani her üçü de ayrı ayrı %27. İlginç...

    YanıtlaSil