12 May 2013

Fener-GS maçı ve ülkede hayatın durması

TAŞINDIK: http://halkboyleistiyor.com

Ligtv.com.tr'de FB-GS maçının özetine bakayım dedim. Maç başlarken spikerin lafı: "Cüneyt Çakır derbiyi başlatıp ülkede hayatı durduruyor."

Reyhanlı'da patlayan bombalar hayatı durduramadı. Sağolsun bizim medyamız genel manada dünyanın en ahlaksız ve satılmış medyası olduğu için bombanın olduğu akşam vur patlasın çal oynasın eğlenceler devam etti, ve hayat durmadı. Aynı medya Boston'da 2 kişi öldüğünde yayın akışını kesip "canlı" bağlantılar yapmış, 10larca anlı şanlı "uzman"ı ekrana çıkarmıştı. Reyhanlı'da 10larca vatandaşımızın katledildiği gece ekranlarda olan uzman: ACUN.

Halbuki "Sınır ilçesi olduğu halde 1923'ten beri Reyhanlı'da hiçbir olay olmadı, neden şimdi böyle oldu?" diye sormak bile yeterli ama medya 3 maymunu oynuyor.

"Efendim o katliamı tartışmak terör örgütünün propagandasını yapmak olur, halkın moralini bozmayalım" diyecekler olacaktır. İşte bunlara cevabım: Allah belanızı versin.


Medya için ahlaksız ve satılmış demiştim. Şerefsiz, para düşkünü, ödlek, ikiyüzlü gibi şeyler de demek lazım belki ama ben gene de demiyim, terbiyemi takınayım. Zaten ne desem "yarabbi şükür" diyecekler.

"Ön direkte Webo arka direkte Sow... Kafalardan seken top... Ve..."

1 yorum:

  1. Ben de Ceviz Kabuğu'nu izlerken Hulki'den gördüm. Orada da programda yandan gelen disko müziği sesi biz izleyicilere kadar çok net geliyordu. Hulki bey düşünmedi ama ben eminim bu da kasıtlı-bilinçli bir harekettir. Zor bir olay değil hem. Futbol güzel bir uyuşturucu. Bir de taraftar öldürüldü mü oh ne ala iktidar istedi 1 taraftar verdi 2 göz ! Reyhanlı da neresi ki hem !..

    YanıtlaSil