11 Nis 2011

Yazık Boğaziçi Üniversitesi'ne

Boğaziçi Üniversitesi'nden mezunum. Bana çok şey kazandırdı, ve bir-ikisi hariç diğer üniversitelerin mezunlarını görünce farkı daha iyi anlıyorum (n'apıyım, cidden böyle).
Üniversitemi seviyorum. Aslında çok daha seviyordum ama mezun olurken kütüphaneye bağışlamak için 4 koli kitap için kütüphane görevlisi danamsı bir şekilde "bırak oraya işte" deyince bu sevgim azaldı :) Ben mecburum ya 1,5 saatlik IETT otobüsü yolculuğuyla kitapları oraya taşımaya!


Şimdi üniversitemi hedef gösteriyorlar:


http://www.odatv.com/n.php?n=bogazici-universitesinin-bilirkisi-raporu-bizi-hakli-cikardi-0804111200


OdaTV'den alıntı: "Soner Yalçın’ın avukatı Feza Yalçın’ın başvurusu ile Boğaziçi Üniversitesi tarafından bilirkişi raporu hazırlandı. ..... Sonuç: "... Dosyaların aynı zamanda, bir dakikalık bir zaman dilimi içinde yaratılıp silinmesi normal bir bilgisayar kullanımına işaret etmemektedir. Böyle bir durumda dosyaların virüs ya da Truva atı aracılığı ile yaratılıp silinmiş olması ihtimali büyüktür."


Yani Boğaziçi Üniversitesi OdaTV'nin iddiasını destekleyici bir rapor yazmış. Büyük hata! Yandılar! Hatta bittiler! O raporu yazanların akademik gelecekleri de tehlikede! Yarın-öbürgün ultra-yalaka yazarlar ve gazeteler Boğaziçi'ni bombalamaya başlarlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder