10 Nis 2011

Gunluk gazeteler 12345

Uzuuun zamandır gazetelere adam gibi bakmıyordum. Bugün bir göz gezdireyim dedim, hiç değişmemişler. Geneli hükümet yalakası (höküümet ne derse ne yapsa doorudur gardaaşım), bir kısmı "muhalefet yapacak ama korkar" pozisyonda, bazı yazarlar nerede duracağını şaşırmış, bazıları RTE'den daha AKP'ci (ister inan ister inanma), bazısı "muhalefet edelim de içerik önemli değil" tipli...

Sınavda kopya iddiası atıldığının daha ertesi günü ultra-yalaka yazarlar "yok öyle şey, muhalefetin uydurması" dedi :) Yahu bir dur dinle insanlar ne diyor, açıklamalara bak, bak bakalım dava açılacak mı, kanıt var mı? Daha bunlara bakmadan "CHP uydurması" denir mi? Yuh yani. Doğru ya da yanlış, "sınavda kopya/şifre" iddiaları ciddi iddialar, ucunda milyonlarca insanın kaderi var. Ufacık bir şüphe bile önemli.

Gerçi Cumhurbaşkanı bile atladı hemen: "YGS'nin açıklaması beni tatmin etti", ne diyim bilmiyorum. Gül'den sonra açıklama yapan her AKP'li "tatmin oldum" dedi :) YGS hergün açıklama yapsa da hergün tatmin olsalar...

Kimsenin göremediği kanıtlar, gizli tanıklar da sizi tatmin ediyor anlaşılan.

Neyse, gazetelere dönelim:



Haber gündelik klasik "içeri gelin hatun fotoğrafı görün" haberi, ama "Aslında hepsi evlilik arıyor" ne? Hepsine sordun mu? Yani bu mu demek: "Bekar ama azmışlar, hepsine herif lazım" :)


Diğer haber şu:





Kaş-göz işareti... Diyelim ki sahnedeki oyuncu rolünü ve sonraki sahneyi düşünmüyor ve kaş-göz etti (hasta kişilikli biri mesela). Polisler neden terk etmişler? Neyi protesto için? Diğerleri neden terketmemiş? Erdoğan'ın korumaları neden tiyatroya gelip bilgi almışlar? Başbakan'ın korumalarının Başbakan'ı koruması gerekmiyor mu? O ayrılan 150 polisten biri bilgi alsaymış bari? Koruma gidip soruşturma yapabiliyor muymuş?
İşte benden dev hizmet: Genç Osman oyununun bütün oyuncu kadrosu aşağıda. Sümeyye Erdoğan o kaş-göz yapan oyuncuyu seçsin hemen sabaha karşı 4'te evinden alalım Silivri'ye gönderelim!
Haydi hep beraber "ne haber" diyelim...

Ben en solda yerde oturan beyaz ayakkabılıyı gözüme kestirdim, kesin o birşeyler yapmıştır. Bakın bu da internet sitesi, kısa bir tanıtım videosu da var, oyuncular kaş-göz ederken: http://www.devtiyatro.gov.tr/web/oyunlar/oyun0801.html
Bir ucube oraya koymuşlar, bir garip birşey dikmişler oraya...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder