13 Eki 2009

Yenikapi-Mudanya arabali vapuru

Bu vapura ilk defa bugun bindim. Vapurda bir suru yabanci is adami kilikli insan vardi!! Business kismi bile var, tonla takim elbiseli adam-kadin oturuyorlar. Cok begendim, giderken 2 saatte gittik, donus 1.5 saat surdu (ya da ben oyle sandim). Buyuk kolaylik, Bursa'ya bir suru otobus hemen iniste sizi bekliyor. Deniz tutmuyorsa deneyin. Normal kismi 20 TL idi, business veya araba kismini bilmem. Ayrica cok iyi kafeteryasi var ama her keseye gore degil.
Ben arkadasimla vapurun bizi biraktigi yerden minibus ile once Mudanya'ya, ardindan Tirilye'ye (Zeytinbagi olmus adi) gidip 3-5 fotograf cektim. Toplam yolculuk 1 saat surdu (Mudanya'da minibus bekleme dahil).
Mudanya ve Zeytinbagi'nin insani cok yardimsever; minibuste, yolda birbirlerine davranislarina dikkat ettim, cok saygililar ve diger insanlara cidden icten yardim ediyorlar. Bunu yuzlerinden ve hareketlerinden anlayabiliyorsunuz.
Istanbul'da fazla mi hiyar olduk biz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder