24 Eki 2009

Burcak ve digerleri



Ankara'da bir dugunde (20 Ekim 2009 tarihine yakin) havaya acilan ates sonucu balkondan dugunu seyreden 3.5 yasindaki Burcak yasama veda etti.
Yukaridaki gibi kac tane haber okudunuz? O kadar cok okudum ki artik tepkisiz kaliyordum... ta ki haberlerde Burcak'in "vuruldugu" balkondaki kanlari ve cigliklar atan annesini gorene kadar...
Silahin sahibi ve ates eden "kadin" (evet basortulu bir kadin) yakalandi. Ben bizim adalet sistemini biliyorsam "olen olmus, geride kalanlar cekmesin" diye bu kadin para cezasi ile veya 5 yil suc islememek sartiyla tahliye edilir. Bu ulkede direkt adam oldurmek kadar salakca birsey yok, ya araba ile carpacan ya yanlislikla dugunde oldurecen.
"Adalete guveniyorum" lafini ben artik sadece filmlerde veya siyasetcilerden duyuyorum, gunluk hayatta tersini duymaktan ben biktim siyasetciler veya hakim/yargiclar bikmadi.
http://www.yurthaber.com/haber/kucuk-burcakin-balkonda-dugun-seyrederken-vurulmasi-210921.htm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder