10 Şub 2010

İlahi (!) Adalet!

Bu haberi cok duyduk diye mi tepkisiz kaliyoruz? Link gecersiz olabilir diye alta kopyaladim:


İlahi (!) Adalet!..

SALİHA Hanım hastaneden evine dönmek için belediye otobüsüne binmiş. Durağına gelince orta kapıdan inmiş.. İnememiş. Çünkü şoför kontrol bile etmeden kapıyı kapamış, gaza basmış. Kapıya sıkışan dört çocuk annesi Saliha Hanım yerlerde sürüklenmiş. Bacakları tekerleğin altında kalmış. Yolcuların çığlıkları ile nihayet durmuş otobüs.
Ambulans 40 dakikada gelmiş. Sol bacak kesilmiş, kırık sağ bacak kurtarılmış ancak. Şimdi altı ay yatakta kalacakmış.
Şoför ne olmuş?..
Tutuksuz yargılanmak üzere, otobüsüne iade edilmiş.
Belediye ne yapmış..
Bir yetkili Saliha Hanım'ı ziyaret etmiş. "Allah tarafından böyle yazılmış. Olacağı varmış" demiş ve gitmiş.
Şimdi bu nasıl hukuktur, bu nasıl anlayıştır, bu nasıl kamu, belediye yönetimidir biri bana söyler mi?.
Böyle yönetilen bir ülkede yaşamak bizim kaderimiz mi gerçekten, Sevgili Dostum Kadir Topbaş!..
Ve de bu ülkede adam öldürenleri tutuksuz yargılatan Trafik Yasalarını yürütmekten sorumlu Adalet Bakanımız?..
Hincal Uluc

Ben IETT Muduru'nden de Istanbul Belediye Baskani'ndan da igreniyorum, sizi bilmem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder