6 Mar 2014

Siteye girilemiyor - Yenileme

Şu anda halkboyleistiyor.com sitesine girilemiyor. Birileri admin şifremi değiştirmiş ve sitede benden izinsiz bir takım değişiklikler yapıyor. Site sağlayıcısı ile görüşüyorum (gerçi boşuna görüşüyorum galiba, sürekli topu taca atıyorlar).
Bu hack işiyle uğraşacak kadar zamanın varsa, otur biraz daha uğraş da Mars'a falan gidelim be arkadaş? Di mi ama?
Ek: Siteye girilebiliyor ama son konu silinmiş. Türkiye'de konuşmayı bilmeyip yıkıcı olmaya bayılan dangalak sayısı fazla. İki laf et desen edemez, böyle alengirli işlerde üzerine yoktur.

3 yorum:

  1. Birilerinin zoruna gidiyor olabilir, Site isminde "Halk" geçmesi yeterli bazıları içinde, takdir ediyorum kardeşim ben seni, durma.

    YanıtlaSil
  2. Ben daha önce belirttiğim gibi : takip eden bir bilgis sistem sorumlusu olarak elimden gelen yardımı etmek istediğimi söyledim, hatta ben beyoğlunda oturuyorum ,hafta sonları da sizin gibi birisinden karın topluğuna ( sadece yemek ) stajyer olarak çalışmayı ve fotoğrafcılığı öğrenmek isterim.

    Taylan ben bu arada .

    YanıtlaSil
  3. Ozledik sizi hocam nerdesiniz? Siteyi kurtaramadiniz mi halkimiz sizi cok seviyor :)

    YanıtlaSil