6 May 2010

Baskomutan, Mehmet Aslantug


Haberde bir sorun yok. Cumhurbaskani'nin Genelkurmay'a boyle bir soru sormasi onemli bir haberdir, ve hatta diger gazetelerin bunu on sayfadan buyuk puntolarla vermemesi bence eksiklik. Buradaki gariplik, sadece iki gazete bu haberi bu sekilde vermis: Ztar ve Tarak. Bu gazetelerin ayni seyi savundugunu cumle alem biliyor da en azindan haberleri de farkli kisiler yazsin kardesim, degil mi? Yani diger hicbir gazete Gul icin "Baskomutan" dememis. Burada yazinin icerigi ve kullanilan fotograf bile ayni, sadece bazi sozcukler ve cumleler yer degistirmis.
Yorum yapmam, sadece ilginc geldi ondan buraya koydum.


Ben Mehmet Aslantug'u bir turlu oyuncu olarak sevemedim, bana hep yapmacik gelmistir. Ama konu bu degil, konu bu arkadasin hukukun en genel-gecer kurallarindan birini bilmiyor olmasi: Bir seyin olmadigi degil "oldugu" ispatlanir. Yani bir hirsizin bir yeri soydugu ispatlanir, soymadigi degil. Veya basbakanin servetinin 2 milyar dolar oldugunu ispatlamak zorundasiniz, diger taraf "olmadigini" ispatlamak zorunda degil (gerci bu kotu bir ornek oldu :) ).
Zaten tersi olsaydi sevmediginiz herkesi suclardiniz onlar da "oyle olmadigini" ispatlamak zorunda kalirlardi!
Aslantug'un esi (Arzum Onan) bir keresinde bir magazin programinda kadinlarla ilgili bir soruya "bilemiyorum kocam bilir" diye cevap vermisti :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder